I will always love you Whitney Houston

Jag älskar kvinnor/män som kan sjunga med en rejäl stämma, äga en scen, leverera och visa budskapet de vill förmedla. En av dessa fantastiska popstjärnor har sett sitt slut, och jag har läst alla artiklar som finns och allting är så fruktansvärt tragiskt. Hur människor kan styra andra och styra ner folk i ett helvete, sen se dessa personer genomlida sina sista år, dagar, timmar, minuter i ren misär. Det blir verkligen inte bättre när man är en världsstjärna och hela media skriver ner en till botten. Jag skulle aldrig klara det, och att Whitney ändå stod ut så pass länge som hon gjorde är otroligt.

Ni som känner mig vet hur mycket Carola är för mig. Det här är min Carola fast ute i världen. Hon är för mig en av dem största och den första kvinnliga stjärna jag älskat och beundrat. Sen om jag är en klyscha och skriver som alla andra, så vill jag ändå skriva och berätta hur mycket och hur stor hon var för mig. Whitney Houston förtjänade ett bättre och värdigare avslut. Men tragiskt nog försvinner de största stjärnorna för tidigt av alla anledningar.

Whitney Houston, vila i frid.


Skriv här
Postat av: Malin

Det är verkligen fruktansvärt när man ser människor dras ned på det sättet. Måste vara hemskt att vara känd och genomlida något sådant som hon gjorde.

2012-02-12 @ 19:37:36
URL: http://vulturesdescend.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback