Revenge

Det är torsdag, favoritdagen på veckan. Pannkaksdagen för många, men inte i den här familjen. Konstigt nog ska jag få kassler och potatisgratäng eftersom de andra ska äta fisk. Kommer aldrig förstå njutningen i fisk, det är äckligt så är det bara. Vaknade med huvudvärk idag, men tog mig på gymmet trots jag trodde jag skulle både spy och svimma. Och det håller i sig än. Börjar fasen oroa mig att jag kommer bli sjuk och inte kommer vara 100% imorgon. Hur kommer det bli liksom? Har proppat i mig alvedon, halstabletter och vilat hela eftermiddagen så fortsätter med det. Förhoppningsvis blir det bättre med mat i magen och en nattsömn. Dock irriterande om något.

Annars händer det inte så mycket, försöker mest lista ut vad jag ska ha med mig imorgon. Har tvättat och kommit fram till några alternativ som får följa med imorgon så får brudarna lägga sin dom också. Tajt eller urringat står det mellan i alla fall. Fint är det hur som helst, fast det är klart. Man skulle ju aldrig välja något som var fult, hehe. Lär även fixa med mig något och äta, och eftersom jag ogillar kall mat så har jag ett litet problem. Det enda jag äter kallt är pannkaka, och det har jag redan käkat två gånger den här veckan. Så verkligen inte något man är sugen på. Och ju mindre du äter desto snabbare blir man onykter och desto sjukare blir man. Kanske inte en så bra combo. Ja, ni läser ju själva vilka i-landsproblem jag infinner mig i.

Revenge for everything you done.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Klart att du kommer upp imorrn ;) Ha det toppenbra!

2012-02-10 @ 00:56:24
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback