Så lite om mitt liv som före detta blondin.

Så kanske dags för att skriva ett blogginlägg så det får det bli nu.

Så vad händer?

Ja, det som händer är att jag mår relativt bra. Mycket krånglar men jag orkar inte bokföra mina brister och skavanker här. Men det är mycket som krånglar iaf.
Familjen hänger även den med, vi är fortfarande 5st + 2 djur.

Hur går träningen?

Träningen går bra. Ökat på med konditionen så nu ligger jag på hälften av det jag gjorde förut när jag höll på som mest. Flåset börjar även det ge med sig alltmer. Den här veckan har pulsen legat väldigt bra.
Vikterna går fruktansvärt bra lär jag då säga. Ökat på nästan alla maskiner förutom knäna (krångel). Så jag kan väll berätta för er, eftersom det är min största merit här i livet. Jag är inte bra på människokroppen så vissa kroppsdelar kanske inte finns, men för mig gör dem det..

Skuldror/övre rygg: Förra vikt 75. Nu 82kg.

Innerlår: Förut 76. Nu 84kg.

Ytterlår: Förut 70. Nu 73kg.

Övre lår knän: Förut 54kg. Nu 64kg.

Under lår: Förut 50kg. Nu 70kg.

Bröstmuskler: Förut 58. Nu 66kg.

Inre ryggmuskler (?): Förut 100kg. Nu 107kg.

Sidoryggmuskler/midja/Sidomagmuskler: Förut inget. Nu 68kg.

Lår/Vader/Rumpa: Förut 100kg. Nu 142kg.

Biceps/Övre armar: Förut 50kg. Nu 62kg.

Magmuskler: Förut 50situps + 50situps med 20kg vikt på magen. Nu 100situps med 20kg vikt i lutning 5 (alltså högsta lutningen).

Så det var mina vikter, roligt va? Är du lika stark som en karl - ja, och vissa är jag t.o.m starkare än. Mohaha. Klena jävla karlar på gymmet.


Något planerat?

Ja faktiskt. Imorgon ska jag med karln på inflyttningsfest. Super mig full och hoppas på att jag är en glad typ.
Operation/Möte den 29e februari. Förhoppningsvis den sista.
Pappa planerar en utlandssemster. OMG. Edberg/Myhrman på semester i utlandet.. Ja jösses. Tur vi blivit "vuxna".
11 mars är dags för teater också på Avenyn. Thomas von Brömsen och Eva Rydberg är i stan.

Något mer du vill berätta?

Ja, jag längtar varje dag till Big Brother.
Sportdomstolen suger, eftersom de inte sänkte Zlatans avstängning till 2matcher.
Sen ja, är det som vanligt kanske.
Kul att jag gjorde ett inlägg om mina muskler. Aja!

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback