Bilder hit och dit

Har jag berättat att pappa kastat bort mina skor, i alla fall det har han. Så idag gick jag och mamma ut på jakt för att leta efter ett par nya. Och jag hittade tamefan ett par också, på rean. Det brukar typ aldrig hända. Ett storlek för stor, men hellre det än för små. Och inte svarta heller.. Så nu kan jag äntligen ha skor på mig på gymmet.
Det är även så att den formar sig efter foten och inget stelt material, så perfekta skor! Puma - såklart. Allt för att hedra min kära Pumps.. (katten alltså)

Funderar dock på att byta ut snöret mot svart. Får se hur det blir.

 

Sen har jag lovat bild på mitt löshår som jag hade, det togs ur kanske 1 vecka efteråt. Fint som attan var det, men har verkligen inte orken att ta hand om det.

 

Sen tvn och dvd:n har jag lovat en bild på så här får ni en bild på det också, Kanske inte världens bästa, men iaf.
Finns ju en bild längre ner också på tvn som ni kan spana in. Jag är nöjd iaf, jävligt nöjd. Bästa köpet hittils fast jag lever på existens minimum.

Högtalare på sidan om, och basen står där under hyllan.
Inte världens snyggaste med kablar, men vafan. Jag ska ju inte bo här för allt länge till hade jag tänkt ;).


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Äntligeeeeeen! :P tvn blev riktigt bra! skorna var riktigt snygga, behåll snörena. håret skulle du ha behållt, latmask ;) nejdå fattar att det är jobbigt, snyggt dock!

2012-01-05 @ 00:38:54
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback