Blogg från mobilen!

Orkade inte koppla upp datorn igen och blogga så tar det från telefonen istället.

Dagen idag har varit hektiskt som attan. Helt jävla slut i kroppen alltså.
Började med gymmet vid 10, sen stan för att hämta en lapp. Väl hemma dusch och lunch. Iväg till farmor en snabbis hjälpa henne med gardinen och iväg och handla åt henne. Sen kom karln en stund efter jobbet, efter han dragit var det upp på stan igen hämta ut skorna som jag beställde (alla ska skickas tillbaka. För små, för små, för fula). Så blev det med det. Sen gå hem med paketet. Tungt och jävligt och långt att gå. Från hemköp och hem. Väl hemma vid femsnåret var det att komma på något att äta, ingen fanns hemma så på med kläderna igen. Sen hem laga hemlagad pizza och ett/två/tre glas kall cola - mums.
Men nu vet jag iaf hur jävla jobbigt det är att inte ha bil. Jag HATAR att BYO är borta. Ska fan köpa mig en bil när jag vinner på lotto..

Det var dagen i alla fall. Imorgon blir det PL igen och träffa karln. Förhoppningsvis blir det bra mycket lugnare än idag.

Nu sista avsnittet på Sex and the city. Där Big "hämtar" Carry från Paris efter hon flyttat dit med konstnären Alexandr (ja och han stavar sitt namn så :S).
Det är hur som helst ett av de bästa avsnitten.

Så god natt, och på återseende!


Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback