dagarna två

Så dessa dagar jag inte bloggat på har gått åt på träning och umgås med Marre faktiskt. Helt underbart att någon kommer hem till Ludvika så man har någon att umgås och skratta med. Hon var även en jäkla kärring genom att köpa toasts, chips och choklad när hon var här. Bara ett chips slank ner så jag får mycket väl godkänd på det alltså. Men jösses doften alltså! Jag blir tokig snart. Men förhoppningsvis blir det bättre..

Men ja, idag blev det även en fika med Bro på Engel. Riktigt trevligt =). Och fick tips om att se Paradise Hotell Norge, och det har jag nu gjort. Tre avsnitt har jag sett, och det är riktigt roligt, dock hatar jag norska. Men se vidare tänker jag allt göra. Någon underhållning behöver jag.

Men nu Sveriges Mästerkock och sen Biggest Loser Sverige.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback