en lidelse som jag själv utsätter mig för

Jag tänker vara ärlig så:
JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖR! Det smakar fan och jag har kväljningar och tror seriöst jag aldrig kommer klara det.
Och det här är alltså efter en halv dag. Men jag ska snart får ÄTA kvällsmat och då kommer det kännas mycket bättre.
Jag känner mig fruktansvärt nyttig i alla fall med en massa vitaminer, fibrer och något mer.. Så jag är nöjd faktiskt. Tränade också idag, och fick med mig mamma. Så en bra dag!

Imorgon är det dags för Falun tur och retur. Intressant med doktorer, en kvinnlig också. Kan ju gå hur som helst.
Sen onsdag dags för P-L och då kommer MARRE, så jävla kul :D.

Film och sen laga mat, ciiiao!

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Haha, jag lovar att du vänjer dig! Jag drack ju mitt avloppsvatten så... :p Bra att det är fibrer och grejjer! Men förklara, hur ser träningen ut och hur är det tänkt med vanlig mat.. FÖRKLARA I ETT BLOGGINLÄGG TACK:D

2012-01-09 @ 19:26:30
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback