förändring på G, eller ja..

Sådärja, nu har jag gett mig in på något som ska förändra mitt utseende. Egentligen ligger det här inte i min planering utan råkade bara faktiskt bli såhär. Jag var iväg och tränade idag och då fanns det två damer där från Herbalife. Så nu har jag ställt mig på en våg och fått veta min vikt (ÅH FYFAN), muskelmassa, vattenmassa, fettmassa och en massa mer. Jag hade en stor muskelmassa iaf, men inte så stor som jag trodde, väldigt bra fettförbränning och låg bra till på både benskörhet och bukfett. Så det var ju fint.
Så nu har jag fått mig ett program och produkter får vi imorgon (både jag, mamma och moster blev delaktiga i detta), så nästa vecka ska det sättas igång. För hoppas att detta får en att må bättre. Det var väldigt intressant iaf, och man måste ju prova för att få veta. Skulle vara fint att gå ner i vikt innan det är dags för sommar, skola och flytt och sånt :).
Jag har motivation nu iaf. Så nu kör vi på. Man får även personlig coaching och möten genom datorn vissa tider. Så det känns fint. Jag tror på det här, i alla fall för stunden.

Byte ut skosnörena på skorna också till svarta och nu LYSER de inte så mycket längre. Riktigt nöjd över skorna. När jag sprang på rullbandet så kände jag hur skorna hjälpte vaderna och fötterna med stöd. Riktigt skönt. Kanske var bra att jag köpte skorna trotts allt. Pappa fann skorna förresten igår kväll, så suck på det. Men aja.

--

Ikväll är det hockey, eller inatt rättare sagt.. 02,00 spelar Sverige Vm-final mot Ryssland. Kanske är det äntligen dags för vårt andra junior VM-guld. Vi har ju nio VM-silver allt skylta med. Kul blir det.
Det blir även att äta upp resterna från julbordet ikväll till Eva Rydbergs teater på SVT. Känns nästan som en liten tradition. Det blir en bra torsdag det här, mycket nytt och mycket fint.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback