ingen rubrik, men så blev det så ändå.

Så ett blogginlägg idag då tänkte jag.

Händer dock inte så mycket förutom att jag börjar bli typ sinnesjuk.
När man inte får äta vissa saker så är det allt man vill ha. Jag ser pommes framför mig, chips, dipp, pizza, choklad, beasås. Ja, typ allt onyttigt. Åh, seriöst. En margerita med pommes och sås. Hur jävla gott är inte det?!
Eller bara en chokladruta, en Marabou eller Fazer. Det är som guld.

Men om man bortser från mat har allting gått bra, -7kg iaf. Men det är så fruktansvärt dyrt. Så vi måste göra om lite i planeringen tror jag. Men inte än, kanske nästa vecka. Aja, vi får se hur det går.
Imorgon ska det fikas iaf och det planeras för kryssning också. Mycket bra planer att se framemot.

Ikväll är det El Clasico, det ska nog ses. Lär upp tidigt imorgon och träna med mor, men jag då får jag väll ramla runt som en zombie.
Förresten, blev tillsagd på gymmet i måndags så jag blev förbannad.

Jag står och byter om i ett omklädningsrum, där det finns två dörrar. En dörr för att gå ut till "hallen" och en dörr så man kommer direkt ut i motionsrummet där folk tränar.
Jag är på väg att välja den senare dörren, då det plötsligt kommer en hormon tant och säger med väldigt arg och bestämt röst "kan du inte läsa eller?". Jag vänder mig om och möter hormon tanten och säger "va?".
Då hon svarar, "ja, lappen här på dörren?". Vi båda ser på dörren där det inte finns någon jävla lapp. "aha, de kanske har tagit bort lappen. Men man får inte gå ut här iaf". Jag ser på tanten med förskräkligt smink i ansiktet med världens rödaste läppar, skakar på huvudet och går ut genom den dörren man tydligen inte fick gå ut i och slår igen den.
Jävla kärring alltså. När man redan har en dålig dag så ska läppstiftet få förstöra för en ännu mer. Aja, lär väll träffa på henne fler gånger. Och då är det väll min tur att säga "ser du dåligt eller?" (eftersom lappen inte fanns).

Hur som helst. Det är onsdag och snart helg igen!

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback