lördagsfest är alltid kärlek!

Sååååååå ett blogginlägg halvfull och glad.
Det är fest ikväll, ska bli riktigt fint och taggad till tusen är jag. Kan nog bli en bra kväll det här ser det ut som, trots den är lite otippad på sina håll ;).
Spriten rinner ner bra i blodet utspädd med energidrycken, har verkligen gott över till lite A-l-dricka. Men jag förstår varför hon dricker detta ;). Dyrt är det iaf. Men vafan, festerna blir inte så ofta.

Första festen sen juldagen är det, eftersom nyår blev en hemmakväll med karln. Så taggad är man allt. Är inne på andra drinken redan, och jag tror inte Bodil kommer gilla det här så mycket (A). Men vafan. Jag är 21 och festar, så är det bara. Bodil får jag ta hand om imorgon. Det är vägning på måndag igen, nervös som attan men vafan.
Jag är bara så lycklig att äntligen få lägga mig på operationsbordet igen. Och Patt-Lena har inte dumpat mig. Känns fint. Finns ju en väldigt fin vänskap därimellan.

Har verkligen snöat in på musikspåret igen. Har varit ganska lugnt med musik aslänge (sen juldagen typ), men nu så börjar jag komma på banan igen.

Jag har massor att berätta, men vafan. Jag har ju ett eget liv också. hahaha. Eller nja.. nej.
Och handboll suger och jag ser verkligen fram till sommaren då FOTBOLLS-EM ÄNTLIGEN ÄR. Fotboll = kärlek.
Drömde om mördare inatt förresten, jag överlevde även denna gång. Dör man på riktigt om man dör i drömmen, har hört något om det. Och nu förstår jag även vad Hasse menar med mina andningsuppehåll jag har när jag sover, hade nämligen två inatt jag vaknade av. Hm.. Aja, jag är spännande när jag sover t.o.m.

Nu. Fortsätter jag med magvärk och karatefylla bort iväg in i dimman och ser framemot era möten ikväll!

Skriv här
Postat av: Anonym

Tack som fan för en grymt kul kväll!! Det måste vi göra om snart!! :D / fest- värdinnan ;)

2012-01-22 @ 14:33:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback