resultat och ensamheten

För i helvete -5kg! Så här lite var det längesen jag vägde, haha.
Men den första veckan är alltid den lättaste veckan, nu gäller det att hålla i det här. Jobbigt är det faktiskt, riktigt jobbigt. Men när man märker resultat blir allting lättare. Plus att Bodil ringer och håller koll på en också. Jag gillar det här. Dock känner jag mig ensammast i hela jävla vida världen och det här med framtidsplaner måste tamefan göras snart. Börjar smått bli tokig. Tur att jag får mig en "minisemester" vecka 5. Får se vad som händer då.

Förresten har jag blivit dumpad också, av min PL.


Får ta ett längre inlägg imorgon eller något.

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Åhh, im so sorry about pattlena :( Det måste kännas jobbigt, det positiva är ju att du borde vara bättre nu eller? Nu har du Bodil istället, har hon stora tuttar? Kanske pattBodil? ;) Du klarar detta, om du bara vill ;)

2012-01-17 @ 04:15:19
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback