Så det här med dieten och träningen

Jag håller i denna diet och jag håller i träning och snart har jag klarat fyra dagar. Jag tar fyra dagar i taget och nu har jag faktiskt fått rutin på det hela. Det är verkligen långt ifrån det godaste jag äter men allting känns så mycket lättare när man har en coach som ligger på en och ringer till en och frågar hur det går. Håller även koll på vad man äter genom en hemsida. Det känns verkligen på riktigt. Och jag äter helt andra maträtter nu än vad jag någonsin trodde jag skulle äta, och maträtterna smakar riktigt bra. Jag undrar bara när jag ska våga mig på fisken för första gången.
I alla fall så här kan upplägget se ut på en dag.

9.00 - Fibrer & örttabletter, Cellulos, Vitaminer och Mineralet. (fiber och örttabletterna ska tas 30min innan måltid).
9.30 - En shake - karamellsmak. (2,5 dl mjölk + 2msk rågade proteindrinkmix + 2msk strukna personligt protein)
ca. 10.00 - Träning - tung (vatten 1 flaska eller en halv, beror på)
12.00 - En shake - karamellsmak. (2,5 dl mjölk + 2msk rågade proteindrinkmix + 2msk strukna personligt protein)
13.00 - Alla tabletter en gång till (Fibrer & örttabletter, Cellulos, Vitaminer och Mineralet)
ca. 13.30 - 14.00 - En shake - karamellsmak. (2,5 dl mjölk + 2msk rågade proteindrinkmix + 2msk strukna personligt protein)
16.00 - Kan bli en frukt om hungern finns.
17.30 - Alla tabletter en gång till (Fibrer & örttabletter, Cellulos, Vitaminer och Mineralet)
18.00 - Middag, en riktigt måltid som är proteinrikt och oftast kalorisnål.
ca.21.00 - Kvällsmacka - Ett hårt bröd med en mager ost eller keso. Utan smör.

Ungefär såhär kan en dag se ut inom mat =) Jag är nöjd och mätt så det går fint. Får hoppas det blir något resultat också. Har fått höja på mina vikter på gymmet också, så nu jävlar. Gladiatorerna nästan (nej).

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback