Så en måndag.

En måndag som bestod av arbetsförmedlingen, träning och pussar åh kramar med karln. Så då har jag alltså redan lyckats bockat av tre saker som skulle göras den här veckan. Imorgon blir det nog samma sak, utom arbetsförmedlingen. Det är fint, riktigt fint.
Än så länge är det skönt att föräldrarna är borta (och ja det åkte bara igår.. men), så det håller förhoppningsvis i sig. Beställde ett par harembyxor idag också, vill verkligen ha på mig något annat än mjukisbyxor. Är så jävla trött på det här. Så förhoppningsvis så syns i heffaklumpen. Den gjorde det sist, men kanske har något förändrats. Annars gör de det 29 februari.

Sen det här med överraskningar. Fick ett överraskande meddelande på fb från karln, så ja.. om man inte var kär innan så blir man det då. Romantik det har han väldigt gott om.

Aptrött också, klockan är inte ens halv 11. Jag börjar bli gammal, eller erfaren. Det är nog både och.
Sen det här med omklädningsrum.. Att vara i ett omklädningsrum tillsammans med två 15åringa tjejer (fast de kunde lika gärna varit 12), kan nog vara det mest krävande som finns. Jag är glad att jag aldrig var en fjortis när jag var ung. Aja, nog om dem.

Nu ett avsnitt på Paradise Hotel, sen sooooooova!

Skriv här
Postat av: Syster

<3 :)

2012-01-31 @ 19:39:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback