så ska det låta

Det är söndag nu då. Och jag tänker härmed starta nästa vecka som är en kärleksvecka. Zlatan sköt in bollen idag men en frispark, och därmed går starten på veckan. Alltså börjar nästa vecka redan idag. Konstigt men sant.

I alla fall, mamma och pappa har tagit BYO uppåt i landet, till Sollerön närmare bestämt. De ska ta igen sig efter den borttappade semestern i somras. Sen kommer även moster och hennes sambo upp dit. Kul för dem.. ;P
Så vad ska Dessan hitta på att göra denna vecka då hennes socialabit försvunnit.
- Jo, har tänkt på det här med relationsstatusen. Det borde ju ske någon gång.
- Ta ifatt alla serier. Har bara koncentrerat mig på Paradise Hotel efter tips (från Kötta!).
- Övervinna min egna skräck för föräldrar.
- Träffa P-L och föreslå en kärleksmiddag, (nej). Bara träffas.
- Kanske supa mig full i fint sällskap.
- Träffa karln och pussa åh kramas.
- Hade hoppats på syrran också, men det blev inget. Får ta tåget dit istället.
- Att inte sluta träna. KEEP GOING!
- Till arbetsförmedlingen, men det är ingen plan det är ett måste. Suck.

Så, det är planerna. Sen får vi se hur fan det går med allting. Men något kommer det bli iaf.

Sen det här med mina hemliga bloggläsare. Har många sådana nu när tamefan ingen kommenterar. Men aja, jag gillar hälften av er ändå.

Har även början spåna om jag ska börja röra mig runt i Sverige sen i vår. Börja med Marre i Uppsala, sen till Västerås och sen till Malin i Göteborg (måste bara dit!).

Det är så det är iaf. Nu kör vi igång, måndag imorgon :)

Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Låter perfekt, känns skönt att jag inte behöver ha dåligt samvete längre, visste att allt skulle ordna sig:) Är glad för din skull!

2012-01-30 @ 03:42:46
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback