sleeeeeep.

För att Sveriges juniorer tog Vm-guldet hem till Sverige igen. Jag är så glad att jag stannade uppe till 5 imorse och såg hela spektaklet och alla skott som gick utanför, och alla missade lägen för att till slut få se ett mål som gav oss så mycket glädje och kärlek. Tårarna rann på kommentatorernas kinder och lika på mina. En fantastisk känsla. Det är något speciellt med att vinna ändå.

På grund av att jag gick och la mig så pass sent, så sov jag till kvart i ett. Riktigt skönt och dröm en massa inatt, bara dåliga drömmar. Bråk och slagsmål hit och dit, man kanske borde undvika hockey innan man ska sova?
I alla fall, halv två stod jag på crosstrainern och tränade precis som vanligt. Körde igenom hela kroppen återigen, och känslan när man går ifrån gymmet är obeskrivlig. Är riktigt nöjd och stolt att jag klarar en hel vecka. Många veckor kvar tills jag är nöjd men jag känner redan att kroppen mår betydligt mycket bättre.

Annars har det inte hänt så mycket mer, det blev middag och film till kvällen med mamma och pappa.
Och alldeles precis nu fick jag se mig ett fyrverkeri från stan, så det kanske betyder att man borde sova nu. Konstigt med ett fyrverkeri två minuter innan 0.00. Men det fanns säkert någon bra anledning. Åskan var det inte iaf, han har redan mullrat och skrämt livet ur Ludvikabefolkningen så det räcker den här vintern.

God natt.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback