Summering

Det som har hänt är alltså, julafton och nyår.
Det kom hem folk till julen så man fick sig en rejäl dos av tjejsnack, vilket var riktigt härligt. Det har varit riktigt bra dagar. Julen blev av även den, men inte den minsta julkänsla. Julklappar och julmat blev det iaf, och det var precis lika gott som jag hade önskat mig. I julklapp fick jag bara fina saker och saker som jag behöver. Nu kan jag t.ex koppla in datorn till tvn - äntligen. Så många dagar har alltså gått åt till att se på serier och filmer, på en sprilans ny tv. Jösses, det får en att må bra.
Det blev även en juldag att minnas för dem som inte drack lika mycket som jag. Drack upp en hel spritflaska och därefter minns jag inte mycket av den dagen. Skypade med AL under hela förfesten, där även Marre och Malin var på plats. Det var en riktig bra fest och en riktig bra kväll. Krogen blev Solo och natten blev i Smb.

Det har varit bra dagar mellan jul och nyår också, dock kommer jag inte ihåg dem. Men har för mig att det var en heldag med brudarna och en underbar Con fanns det under dagarna.

Nyår som alltid brukar bli totalt misslyckad lyckades istället den här gången. Det krävdes två personer för att få en perfekt nyårsafton. Ibland kan det enkla vara det perfekta. En romantisk nyårsafton, den första och fler lär det bli.

Har även hunnit med två bilfärder, fram och tillbaka till Smb i snöväglag och jag överlevde. Trodde jag skulle dö, men nejdå jag klarade det. Tamefan vad nöjd jag är med mig själv.

Nyårslöfte. Tror faktiskt inte jag tar/har något igår.
Fast kan väll göra som de flesta, leva nyttigare och komma igång med träningen.
Så jag tar det, och än så länge har jag lyckats. Har tagit två pass den här veckan, dock utan skor som pappa slängt bort någonstans i detta hus. Eller så har spöket tagit dem, och ja vi har spöken och jag tror på spöken.

Det var väll det. Händer säkert så mycket mer, men just nu har jag ingen aning eller kommer ihåg något.

Skriv här

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback