lördagskväll och söndag

Hade en sån fruktansvärt fin kväll igår. Det var sådär galet bra så man undrar vafan folk har gömt sig.
Mycket skratt och glädje, och allting kändes bara bra. Sen fick men träffa karln också. Det är sånt som känns fantastiskt helt enkelt. Blev bra i gasen och nog har jag gjort saker jag ångrar även denna gång. Menmen, sånt är livet.

Kom hem vid halv tre tiden idag efter spenderat natten borta vid karln. Så när man kom hem blev det en shake och fotboll, och vem gör inte två mål om inte min kära Ibra. Jösses vad allting känns bra nu.

Fint sällskap, saker faller på plats, operation, mål av Ibra, PL och allting löser sig alltmer.
Äntligen känns det äkta och alldeles underbart.

Kul att träffa gammalt och nytt folk. Hoppas på fler sådana :)

Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna till kvällen eftersom det inte blev mycket sömn inatt när man har en snarkade "åsna" bredvid sig. hm.. Öronproppar nästa!

Skriv här
Postat av: M-L

vad glaaaaaaad jag blir när det går braaaaaaaa för dig! en massa kärlek från alla håll! see you nästa vecka! puss på dig din dåre! <3

2012-01-23 @ 19:06:22

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback