Upptagen en hel söndag med sport

Vaknade med sport och nu är sporten slut på tv.
Jag tror jag följer all sport som finns. Men aja, det största intresset är sport.

Fick iaf bästa möjliga sällskap i knät

 

Och vad blir det för mat. Jadu, något från den vita burken.
Mycket proteiner, celliuos (stavning?), vitaminer, fibrer, måltider i två olika smaker.
Det blir en intressant framtid.

Målet är satt, och någon jävla gång ska man väll lyckas. Varför inte nu när man har tid i överflöd?
Imorgon börjar kampen mot kilona. Vare sig jag vill eller inte, har ju en personlig coach efter mig också.
Make it or brake it.


Skriv här
Postat av: Ann-Louise

Fan vad lyxigt att kolla på sport en hel dag, eller film eller serier, aja :P haha. Med en sån goding vid sin sida. AVUNDSJUK! PUSSA HAN FRÅN MIG :)



Lite kul att du ska köra en diet, du vet ju vad jag tycker om dieter:P Men lycka till! Och håll i träningen ;) Blir detta en fitnessblogg nu eller??;)

2012-01-09 @ 03:20:10
URL: http://annlouisewestberg.devote.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback